piątek, 4 lipca 2014

Frank Abagnale - "Złap mnie, jeśli potrafisz"




Opis: 
"Ukradłem każdego centa i przepuściłem wszystko na eleganckie ciuchy, komfortowe chaty, superpanienki i zabawę. Imprezowałem we wszystkich europejskich stolicach, opalałem się na wszystkich najsłynniejszych plażach świata".
Frank W. Abagnale

Frank W. Abagnale, znany też jako Frank Williams, Robert Conrad, Frank Adams i Robert Monjo, był jednym z najbardziej bezczelnych i pomysłowych oszustów i fałszerzy w historii. Podczas krótkiej, lecz efektownej "kariery" siedział za sterami pasażerskiego odrzutowca w przebraniu pilota, udawał lekarza w szpitalu, wykonywał zawód adwokata, nie mając żadnych uprawnień, wykładał na uniwersytecie jako profesor socjologii i posługując się fałszywymi czekami, zgarnął ponad dwa i pół miliona dolarów (dziś byłoby to trzydzieści milionów!). Wszystko to osiągnął, zanim skończył dwadzieścia jeden lat. Znany policji dwudziestu sześciu krajów i pięćdziesięciu stanów USA, Abagnale wiódł wygodne, wystawne życie - do czasu, gdy dosięgła go sprawiedliwość - teraz zaś uznawany jest za wybitnego eksperta od przestępstw finansowych.

UWAGA! Jeśli recenzja tej książki pojawiła się na Twoim blogu, a jednak nie ma jej wśród podanych linków, zgłoś to w komentarzu, a ja uzupełnię listę.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz