środa, 16 lipca 2014

Suzanne Collins - "W pierścieniu ognia"




Opis: 
Każdego roku w państwie Panem na zlecenie Kapitolu telewizja relacjonuje reality show zwane Głodowymi Igrzyskami. Dwudziestu czterech losowo wybranych nastolatków z każdego dystryktu toczy śmiertelną walkę. Ich zwycięzca może być tylko jeden. W "Igrzyskach śmierci" dwójka uczestników Katniss Everdeen i Peeta Mellark udaremnia plany Kapitolu, wymuszając zwycięstwo obojga. Za to zwycięstwo bohaterowie zapłacą cenę, jakiej się nie spodziewają... W drugim tomie trylogii, "W pierścieniu ognia" Katniss i Peeta przygotowują się do odbycia obowiązkowego Tournée Zwycięzców, kiedy dowiadują się o fali zamieszek, do których przyczynił się ich zuchwały czyn. W tle trwają przygotowania do rocznicowych, 75. Głodowych Igrzysk, które przyniosą bardziej niż zaskakujący obrót spraw... Bo Kapitol jest zły. I Kapitol pragnie zemsty!


ReceLinki (linki do recenzji):

UWAGA! Jeśli recenzja tej książki pojawiła się na Twoim blogu, a jednak nie ma jej wśród podanych linków, zgłoś to w komentarzu, a ja uzupełnię listę.  

5 komentarzy:

  1. I moja recenzja ;)

    http://literaturomania.blogspot.com/2014/03/w-pierscieniu-ognia-czyli-katniss.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i przepraszam, troszkę się zagapiłam z uzupełnieniem listy...

      Usuń
  2. Dołączam moją recenzję: http://heaven-for-readers.blogspot.com/2013/11/w-pierscieniu-ognia-suzanne-collins.html :)

    OdpowiedzUsuń
  3. i moja :)
    http://zwariowana-ksiazkoholiczka.blogspot.com/2014/10/w-pierscieniu-ognia-suzanne-collins.html

    OdpowiedzUsuń