poniedziałek, 13 października 2014

Matthew Quick - "Wybacz mi, Leonardzie"




Opis:  
Leonard Peacock kończy osiemnaście lat. Z tej okazji szykuje prezenty dla przyjaciół, goli głowę na łyso i zabiera do szkoły pistolet… Tego dnia zamierza rozliczyć się z przeszłością i dorosłymi, którzy go nie rozumieją. W świecie Leonarda nie ma miejsca na kompromisy, wszystko jest albo czarne, albo białe. Jak w starych filmach z Humphreyem Bogartem... Pif-paf!
 

„Wybacz mi, Leonardzie” – jedna z trzech powieści młodzieżowych Matthew Quicka – to książka o szukaniu zrozumienia i buncie przeciwko zasadom, którymi kierują się dorośli.



UWAGA! Jeśli recenzja tej książki pojawiła się na Twoim blogu, a jednak nie ma jej wśród podanych linków, zgłoś to w komentarzu, a ja uzupełnię listę.  

Opinie wyrażone w komentarzu na temat książki również są mile widziane :)




Quick Matthew
Quick Matthew - "Niezbędnik obserwatorów gwiazd"
Quick Matthew - "Poradnik pozytywnego myślenia"
Quick Matthew - "Prawie jak gwiazda rocka"
Quick Matthew - "Wybacz mi, Leonardzie" 



2 komentarze:

  1. Lektura jeszcze przede mną :)
    Przy okazji, nie wiem czy publikowałaś tę informację, ale wczoraj znalazłam ciekawy konkurs dotyczący powieści Quicka: http://lubimyczytac.pl/aktualnosci/varia/4656/poczuj-sie-prawie-jak-gwiazda-rocka-konkurs

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie publikowałam, bo raczej skupiam się tylko na blogowych wpisach :) Ale pomyślę nad tym, żeby zamieścić taką informację w "BC" :)

      Usuń