czwartek, 20 listopada 2014

Recelinki codzienne 20.11.2014 (cz.1)



Poległam... Przegrałam walkę z jakimś paskudnym wirusem, który w końcu położył mnie do łóżka. Właściwie to przespałam te kilka dni, a dziś wracam do Was, może jeszcze nie w pełnej formie, ale przynajmniej już mi się nie chce tak bardzo spać :)   














tom571
"Likwidator 44" Dominik Kozar

 

Marlow
Niebo bez ptaków, Danuta Brzosko-Mędryk

 

werka777
"Miłość w kasztanie zaklęta" - Monika A. Oleksa

 

Kinga G.
JAROSŁAW ORBITOWSKI, ŁUKASZ URBANIUK | PIES I KLECHA. ŻERTWA I INNE HISTORIE

 

Abigail Jailette
Moje wypieki i desery na każdą okazję - Dorota Świątkowska

 

Magdalena Kijewska
Caroline Leavitt "Gdzie jesteś, Jimmy?" [Recenzja]

 

Izuś M.
O krok za daleko - Tina Seskis  

 

Panna Zuzanna
Zbrodnia w świecie korporacji – Jacek Getner „Pan Przypadek i korpoludki”

 

Gosia B
"Anioł Śmierci" - Lucía Puenzo

 

Magdalena Stawniak
"Samemu Bogu chwała", Aleksander Kowarz - recenzja

 

Varia czyta
Miniaturzystka - Jessie Burton

 

Aga CM
Klępy śpią - Piotr Kołodziejczak

 

Anna asymaka
Szukaj mnie wśród szaleńców Krystian Głuszko

 

Ann RK
Anna Sakowicz "Złodziejka marzeń" Zwariowany urlop

 

Anna
Białe kruki - Christer Mjåset

 

Agnes
"Królowa Śniegu" Hans Christian Andersen - książka z obezwładniającymi ilustracjami

 

Rita
Maksym Gorki. Klim Samgin.

 

Daria
Jo Nesbø - "Syn"

 

Katarzyna Chojecka-Jędrasiak
"Morderca bez twarzy" Henning Mankell

 

Agnieszka Bielecka
Wędrówka przez słońce - C. Addison

 

anetapzn
Krüger. Szakal

 

Ula Witkowska
Na brzegu Jarynia. Powieść demonologiczna, Aleksander Kondratiew

http://pelenzlew.blogspot.com/2014/11/recenzja-na-brzegu-jarynia-powiesc.html
 

Nathalie X
"Kosogłos" - Suzanne Collins

 

muzykowisko
W sidłach SB [Piotr Głuchowski "Trzeci zamach"]

 

Angie Wu
"W śnieżną noc" - John Green, Lauren Myracle, Maureen Johnson [premiera]

 

Magda Barwińska
Seria o Pat Gardnier - Lucy Maud Montgomery  

 

Patrycja Waniek
Julia. Trzy tajemnice

 

Dominika Br
George R.R. Martin "Tuf Wędrowiec"

 

Paula Książkoholiczka
Endgame. Wezwanie. J. Frey, N.Johnson-Shelton

 

Kaś
Kamil Janicki - "Damy Złotego Wieku"

 

Panna Indywiduum
Antologia "Marzenia"

http://www.literatura.gildia.pl/tworcy/anna-lagan/marzenia-1
 

Vicky
Jak pokonać nocne stwory? – Catherine Leblanc, Roland Garrigue

 

Tala Z
Pradawna stolica - Miachel J. Sullivan

 
Kasiek
"Ty jesteś moje imię" - Katarzyna Zyskowska-Ignaciak

 

Maja B.
Recenzja "World War Z".

 

Alinka Malinka
Jutro 5. Gorączka - John Marsden

 

Upadły czy Anioł
JEDNĄ NOGĄ W GROBIE

 

Oliwia P.
Red Rising: Złota krew - Pierce Brown  

 

Kinga
C.J. Daugherty - Zagrożeni

 

martucha180
Głosić herezje

 

 
 

 


Inne 

Michał Małysa
Perełki z magazynu Fanbook (listopad-grudzień 2014)

http://michalmalysa.pl/2014/11/perelki-magazynu-fanbook-listopad-grudzien-2014/
 

Sylwia Szymkiewicz-Borowska
POTWORY W TOKIO – Grą Roku 2014!

http://slowaduzeimale.blogspot.com/2014/11/potwory-w-tokio-gra-roku-2014.html
 


 

8 komentarzy:

  1. Zdrówka i szybkiego powrotu do formy. A zastanawiałam się dlaczego nie ma recelinków, tak się do nich przyzwyczaiłam, że wieczorem co jakiś czas sprawdzam czy aby na pewno nic się nie pojawiło :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Już nawet nie pamiętam, kiedy ostatnio tak mnie ścięło z nóg...
      To jest bardzo miłe, co piszesz :) Myślę, że już mogę obiecać, że od dziś wszystko tu wróci do normy.

      Usuń
  2. Znów dzięki Tobie mamy co czytać ;)
    Szybko wracaj do zdrowia, pogoda niestety nas nie rozpieszcza. Życzę Ci, że wirusy poszukały innego obiektu ;)
    Pozdrawiam
    Angelika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mam tylko nadzieję, że tym obiektem nie będzie mój syn :)

      Usuń
  3. A się martwiłam gdzie zginęłaś :) zdrowiej, zdrowiej, bez Ciebie blogosfera jest smutna :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe co piszesz, od razu mi się lepiej zrobiło ;)

      Usuń