czwartek, 19 lutego 2015

Ranking nr 7 - wyniki!


Jestem wreszcie, żeby przedstawić Wam wyniki Waszego głosowania i osobę, do której trafi nagroda książkowa :)    

*Wszystkie dotychczas powstałe listy możecie znaleźć w zakładce Rankingi.





Ranking

POLSKI KRYMINAŁ

Lemberg Mateusz M. "Zasługa nocy" - 4 głosy
Lemberg Mateusz M. "Patron" - 4 głosy
Klejzerowicz Anna "List z powstania" - 3 głosy
Chmielewska Joanna "Wszyscy jesteśmy podejrzani" - 2 głosy  
Puzyńska Katarzyna "Motylek" - 2 głosy
Puzyńska Katarzyna "Więcej czerwieni" - 2 głosy Alex Joe "Cichym ścigałam go lotem" - 1 głos
Basiura Bartłomiej "Uczeń Carpzova" - 1 głos 
Bonda Katarzyna "Pochłaniacz" - 1 głos
Chmielarz Wojciech "Przejęcie" - 1 głos
Gordon Barbara "Nieuchwytny" - 1 głos
Kotkowski Łukasz "Fanaberia" - 1 głos
Lingas-Łoniewska Agnieszka "Szósty" - 1 głos
Miłoszewski Zygmunt "Gniew" - 1 głos
Miłoszewski Zygmunt "Ziarna prawdy" - 1 głos
Rudnicka Olga "Fartowny pech" - 1 głos
Turzyniecka Agnieszka "Inspektor Kres i zaginiona" - 1 głos

cykle:
- 1 głos: cykl o Edwardzie Popielskim Marka Krajewskiego:
"Głowa Minotaura" 
"Erynie"
"Liczby Charona"
"Rzeki Chadesu"
"W otchłani mroku"
"Władca liczb"
 
- 1 głos: trylogia z Teodorem Szackim Zygmunta Miłoszewskiego:
"Uwikłanie"
"Ziarno prawdy"
"Gniew"

- 1 głos: cykl kryminałów Marcina Wrońskiego o komisarzu Maciejewskim:
"Morderstwo pod cenzurą"
"Kino Venus"
"A na imię jej będzie Aniela"
"Skrzydlata trumna"
"Pogrom w przyszły wtorek"
"Haiti"
"Kwestja krwi"





Nagroda
W roli "maszyny losującej" znów wystąpił mój syn :) 
Oto osoba, którą wylosował:





GRATULUJĘ!!!!

Nagroda książkowa należy do Ciebie! :)




Oto pula nagród, z której zwyciężczyni dzisiejszego losowania wybierze swoją nagrodę.

Katarzyna Bonda "Pochłaniacz"

Julia Alvarez "Czas Motyli"

Ałbena Grabowska "Stulecie Winnych. Ci, którzy przeżyli"

Michael Cunningham "Królowa śniegu"

Sue Monk Kidd - "Czarne skrzydła"


Catherine Ryan Hyde - "Dzień, który zmienił wszystko"

Lisa Genova - "Kochając syna"

Stefan Mani - "Statek"



Kolejna kategoria


Niestety, jestem zmuszona zawiesić na jakiś czas tworzenie rankingów. Chwilowo nie jestem w stanie dopilnować, żeby wszystko na blogu działało sprawnie, dlatego postanowiłam, że powrócimy do tworzenia rankingów w momencie, gdy moja sytuacja w miarę się ustabilizuje, a mam nadzieję, że stanie się to niebawem. Jednak od czasu do czasu pojawię się z nowymi "Blogowymi ciekawostkami" albo recelinkami, żeby nie zniknąć całkowicie :)
 
 
Miłego dnia! :)






3 komentarze: