wtorek, 9 września 2014

Blogowe ciekawostki cz.20



Witam Was w kolejnym wydaniu "Blogowych ciekawostek".

Oto co dziś dla Was wyszukałam:

1) Konkurs, w którym do wygrania jest książka "Dla Ciebie wszystko" Katarzyny Michalak - link.

http://mirabelkowabiblioteczka.blogspot.com/2014/09/konkurs.html

2) Drugi etap konkursu półrocznego na blogu "Żyć nadal z pasją" - link.
 
http://zycnadalzpasja.blogspot.com/2014/09/ii-etap-konkursu-porocznego.html

3) Zaproszenie na spotkanie z Krzysztofem Ziemcem oraz Szymonem J. Wróblem i Markiem Barańskim. Piszą o tym m.in.:
- Aga CM - link
- Katarzyna Meres - link
- Ola Pikos - link
- Patrycja Łuczyńska - link


4) W blogowych zabawach wzięli udział:
alinka malinka - link 
- Katarzyna Chojecka-Jędrasiak - link
- Esa Czyta - link 
- Aleksandra - link 
- Agnieszka Tatera - link  
- Serenity - link
- Niepoprawna Romantyczka - link 
- Anna Flasza-Szydlik - link

5) "Ekranizacje, na które czekam" - zestawienie stworzone przez Natalię Skorupę. Jestem ogromnie ciekawa szczególnie jednego filmu - "Zanim zasnę", bo książka podobała mi się bardzo. Mam tylko pewne obawy, bo jednak w niewielu przypadkach ekranizacja robi na mnie równie dobre wrażenie co książka, więc muszę już teraz popracować nad odpowiednim nastawieniem i zaniżyć swoje oczekiwania. Lepiej się mile zaskoczyć niż gorzko rozczarować :) A do zestawienia zapraszam tutaj - link


6) O premierach książkowych piszą:
- Rose Evra - link

7) Swoje stosiki prezentują:
- Sylwia Węgielewska - link 
- Kirhan Dragon - link
- Jenah, czyli ja :) - link



P.S. Jeśli macie na swoich blogach posty o nowych konkursach, wyzwaniach, stosikach i innych ciekawych tematach i chcecie się nimi podzielić tutaj, proszę o zgłoszenie w komentarzu pod tym postem. Zamieszczę go w kolejnym wydaniu "Blogowych ciekawostek".

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz