czwartek, 28 sierpnia 2014

Blogowe ciekawostki cz.11



Witam Was w kolejnym poście cyklu pt. "Blogowe ciekawostki".


Oto, co dziś mam dla Was:

1) Przypomnienie o konkursie pt. "Sześć miesięcy za mną, kolejne sześć przede mną" na blogu "Żyć nadal z pasją" - link.
 

http://zycnadalzpasja.blogspot.com/2014/08/szesc-miesiecy-za-mna-kolejne-szesc.html



2) Konkurs zorganizowany przez wydawnictwo Replika, w którym można wygrać biografię  Beneticta Cumberbatcha! O konkursie możemy dowiedzieć się więcej m.in. na blogu "Książki Oli" - link.

http://ksiazkioli.blogspot.com/2014/08/konkurs-organizowany-przez-wydawnictwo.html


3) Wrześniowe premiery książkowe, o których piszą:

- Alys F - link
- Recenzje ami. - link


Jedna z propozycji


4) O swoich stosikowych zdobyczach piszą:

- Bacha85 - link
- K-Alinki - link
- Caroline Livre - link

5) "Kilka słów o... Jakubie Ćwieku" na blogu "Kącik z książką" - link.

6) Wywiad z Karoliną Kubilus na blogu Cyrysi - link.

7) Rozdawajka na blogu "Książkozaur" - link.

8) Linki do ciekawych stron wyszukanych przez:

- Nessie - link
- Karolka - link 


P.S. Jeśli macie na swoich blogach posty o nowych konkursach, wyzwaniach, stosikach i innych ciekawych tematach i chcecie się nimi podzielić tutaj, proszę o zgłoszenie w komentarzu pod tym postem. Zamieszczę go w jutrzejszym wydaniu "Blogowych ciekawostek".


Nowe Recelinki:

Gregory Philippa - "Czarownica"
Gregory Philippa - "Dom cudzych marzeń"

Gregory Philippa, Baldwin David, Jones Michael - "Kobiety Wojny Dwu Róż: Księżna, królowa i królowa matka"
Gregory Philippa - "Cykl Tudorowski"
Gregory Philippa - "Wieczna księżniczka" (tom 1) 

Gregory Philippa - "Kochanice króla" (tom 2)
  
      
Miłego wieczoru! :)
 

7 komentarzy:

  1. Fajne są te blogowe ciekawostki, dzięki nim wzięłam udział w kilku konkursach i przeczytałam kilka ciekawych postów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie masz pojęcia, jak bardzo cieszę się z tego, co napisałaś! :) Miałam taką cichutką nadzieję, że komuś się przydadzą te moje wpisy :)

      Usuń
  2. Zapraszam do mnie na wywiad z Katarzyną Bereniką Miszczuk :)
    http://ksiazkowy-swiat-niki.blogspot.com/2014/08/katarzyna-berenika-miszczuk-autorka-m.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za zgłoszenie :) Informacja o wywiadzie znajdzie się w jutrzejszym wydaniu "Blogowych ciekawostek". Chyba że zależy Ci na uzupełnieniu dzisiejszej listy, to wtedy daj znać :)

      Usuń
  3. Dziękuję ślicznie za udostępnienie informacji o moim konkursie :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie prezentuję moje sierpniowe zdobycze:
    http://wiecznie-zaczytana-blog.blogspot.com/2014/08/sierpniowe-zdobycze-zaczytanej.html
    :)

    A tak poza tym, to mi, tak samo jak Elence, również przydają się te ciekawostki. Zwłaszcza właśnie o konkursach i postach, o ciekawej tematyce :) Powodzenia w dalszej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi niezwykle miło czytać takie słowa. Bardzo Ci za nie dziękuję :*

      I dziękuję za zgłoszenie :) Właśnie opracowuję kolejne "Blogowe ciekawostki", więc powinny pojawić się jutro rano :)

      Usuń