środa, 29 października 2014

Blogowe ciekawostki cz.57


Witam Was w środowym wydaniu "Blogowych ciekawostek" :) 


Zobaczcie, co dla Was wyszukałam: 

1) Konkurs, w którym do wygrania są dwa egzemplarze książki Agnieszki Niewińskiej pt. "Raport o gender w Polsce" - link.

http://www.subiektywnieoksiazkach.pl/2014/10/raport-o-gender-w-polsce-konkurs.html

2) Konkurs, w którym do zdobycia są dwa egzemplarze powieści „Cena odwagi” autorstwa Ewy Seno - link

http://ksiazkoholizm.wordpress.com/2014/10/29/cena-odwagi-konkurs/



 


Relacje z Międzynarodowych Targów Książki w Krakowie



3) Kamil: Kamil pisze #14 Relacja z 1. Międzynarodowych Targów Książki w Krakowie + DUŻY, POTARGOWY STOS!

4) Sophie di Angelo: Targi Książki w Krakowie - relacja

5) Natalia Szumska: I ja tam byłam, miód i wino piłam, czyli o Targach Książki w Krakowie i optymizmie blogowym

6) Scathach: Targi Książki w Krakowie - podejście drugie.

7) Kala: 18 Targi Książki w Krakowie

8) Kasia Sawicka: Z dziennika uzależnionej. Kraków, odcinek pierwszy  


9) Blogowe rocznice:
-  izusr: To już 5 lat, a ja wciąż tu jestem


10) Trinity: Książki szukają nowego domu!

11) Bombeletta: BEZSENNE ŚRODY: Książki na HALLOWEEN!

12) Natalia Patorska: Książki idealne na Halloween

13) Wiki: Spotkanie autorskie Olgi Tokarczuk

14) Mag: Krakowskie podróże literackie cz. II

15) sabinka: Wielkopolska ma przyjemność gościć...

16) Setna Strona:  Spotkanie ze Zbigniewem Pawlakiem - Piękne miasto Biesłan

17) Sylwia Węgielewska: Zniszcz Ten Dziennik – kreatywna destrukcja w moim wykonaniu.

18) Kasia Roszczenko: Wielka prośba :)

19) Gosiarella: Bo zabrakło ściany

20) Doomisia: Fotorelacja z "Wymiany na A"

21) anetapzn: Blogerki badajcie się!!


22) W zabawach blogowych wzięli udział:
- Jarka Trocka: Bazgroły: Moje życie w tytułach książek


23) O nowościach książkowych napisali:
- Gosia B: Dzisiaj kilka listopadowych zapowiedzi, które planuję przeczytać.
- awiola: Co widać z okien szpitala psychiatrycznego? Premiera powieści Anny Kozak
- Agnieszka T: 3 dni z Fantazjami i koszmarami - zapowiedź
- Kirhan Dragon: News: "Styczniowe duchy" od Katt Lett! 
 
Jedna z propozycji
 

24) O swoich stosikach i planach czytelniczych napisali:
- Literatka M.: Ja to mam szczęście, czyli stosik 2#.
- Caroline Livre: Stosik październikowy #10
- Ana: Stos nr 11 - potargowy i nie tylko...




Kącik filmowy
źródło

Wpisy o serialach, filmach, ulubionych aktorach itp.: 
- Beata Szy: "Sześć stóp pod ziemią"

 
 
 

P.S. Jeśli macie na swoich blogach posty o nowych konkursach, wyzwaniach, stosikach i innych ciekawych tematach i chcecie się nimi podzielić tutaj, proszę o zgłoszenie w komentarzu pod tym postem. Zamieszczę go w kolejnym wydaniu "Blogowych ciekawostek".



Poprzednie wpisy:

ŚRODA 29.10.2014 
- Recelinki codzienne cz.2
- Recelinki codzienne cz.1



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz